Number of the records: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
Title Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca Author info Róbert Hula, školiteľ: Eva Hanuláková Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2023. - 193 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing * správanie spotrebiteľa Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 923807
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.7 MB from the EU IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 923807 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1