Number of the records: 1
Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy
Title Neuromarketing ako súčasť spotrebiteľskej neurovedy : dizertačná práca Author info Róbert Hula, školiteľ: Eva Hanuláková Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2023. - 193 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords neuromarketing * neuroveda * marketing * správanie spotrebiteľa Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 923807
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 4.7 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 923807 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1