Number of the records: 1  

Nástroje merania národnej značky v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Title Nástroje merania národnej značky v podmienkach Slovenskej republiky
    Parallel titleNation Branding Measurement Tools in the Conditions of Slovak Republic
    Author infoGlória Bódy
    Author Bódy Glória EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 55-62. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords indexy * národ * Slovensko
    AnnotationBudovanie značky krajiny je proces formovania a propagácie obrazu a povesti krajiny vo svete. Okrem iných faktorov zahŕňa vytváranie pozitívneho vnímania kultúry, ľudí a hospodárstva krajiny. Realizuje sa prostredníctvom rôznych aktivít, ako sú marketingové kampane, kultúrne podujatia a rozvojom medzinárodných vzťahov. Jedným zo spôsobov merania účinnosti budovania značky národa je používanie indexov. Predložený príspevok predstavuje prehľad kľúčových nástrojov merania národnej značky relevantných pre Slovenskú republiku. Pre potrebu pochopenia problematiky na úvod príspevku definujeme koncepciu Nation Brandingu. Hlavná časť poskytuje prehľad základných indikátorov Nation Brandu v podmienkach Slovenska. Na záver príspevku zhodnotíme dôležitosť a významnosť budovania národnej značky ako aj jeho merania pomocou vybraných indexov.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00249-002, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.