Number of the records: 1  

Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi

  1. Title Význam brandingu v podnikovohospodárskej praxi
    Parallel titleSignificance of Branding in Business Practice
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 63-69. - Košice : Katedra ekonómie a manažmentu PHF EU, 2023. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * logo * značky
    AnnotationCieľom článku je sústrediť pozornosť na dôležitosť budovania, resp. komunikovania značky k existujúcim aj potencionálnym zákazníkom, ak chce efektívne rásť. Dôraz sa bude klásť na budovanie vzťahu podnikov s potencionálnymi zákazníkmi pomocou hodnoty, vlastnosti a imidžu značky podľa zaužívaných pravidiel aj aktuálnych svetových trendov. Predstavíme si v ňom pravidlo Les Bines a teda odporúčaný pomer investovania reklamného rozpočtu do brandingu a performance marketingu. V článku sú použité vedecko-logické metódy komparácia, analýza, syntéza a dedukcia. Zodpovieme v ňom na otázky ako dokáže značka ovplyvniť nákupné správanie a prečo sa oplatí investovať do značky. Uvedieme 5 pilierov úspešnej značky a taktiež spomenieme metódy na určenie hodnoty značky.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00249-009, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.