Number of the records: 1
Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector
Title Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector Translation Hodnotenie kvantitatívnych ukazovateľov marketingových aktivít v bankovom sektore Author info Adriana Csikósová, Katarína Čulková, Mária Janošková Author Csikósová Adriana Co-authors Čulková Katarína Janošková Mária Source document Journal of Business Research. Vol. 69, no. 11 (2016), pp. 5028-5033. - New York : Elsevier. ISSN 1873-7978 DOI 10.1016/j.jbusres.2016.04.075 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Netherlands Keywords marketing * podnik * konkurencia Annotation Táto štúdia hodnotí efektívnosť marketingových aktivít vo vybranom podniku z bankového sektora a navrhuje opatrenia, ktoré prispievajú k celkovej výkonnosti organizácie. Balanced Scorecard určuje ciele pre dosiahnutie obchodnej stratégie podniku z hľadiska pozitívneho budúceho vývoja a zlepšenej realizácie jednotlivých marketingových aktivít. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Database ARTICLES No. of Archival Copy E16 01770-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1