Number of the records: 1  

Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector

  1. Title Evaluation of Quantitative Indicators of Marketing Activities in the Banking Sector
    TranslationHodnotenie kvantitatívnych ukazovateľov marketingových aktivít v bankovom sektore
    Author infoAdriana Csikósová, Katarína Čulková, Mária Janošková
    Author Csikósová Adriana
    Co-authors Čulková Katarína
    Janošková Mária
    Source document Journal of Business Research. Vol. 69, no. 11 (2016), pp. 5028-5033. - New York : Elsevier. ISSN 1873-7978
    DOI 10.1016/j.jbusres.2016.04.075
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionNetherlands
    Keywords marketing * podnik * konkurencia
    AnnotationTáto štúdia hodnotí efektívnosť marketingových aktivít vo vybranom podniku z bankového sektora a navrhuje opatrenia, ktoré prispievajú k celkovej výkonnosti organizácie. Balanced Scorecard určuje ciele pre dosiahnutie obchodnej stratégie podniku z hľadiska pozitívneho budúceho vývoja a zlepšenej realizácie jednotlivých marketingových aktivít.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE16 01770-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.