Number of the records: 1  

Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study

  1. Title Increasing of Customer Satisfaction Quality in Relation to the Assessment of Processes Efficiency - Case Study
    TranslationZvyšovanie kvality spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu efektivity procesov - prípadová štúdia
    Author infoAdriana Csikósová, Mária Janošková, Katarína Čulková
    Author Csikósová Adriana
    Co-authors Janošková Mária
    Čulková Katarína
    Source document Quality – Access to Success. Vol. 19, no. 164 (2018), pp. 55-59. - Bucharest : Romanian Society for Quality Assurance. ISSN 1582-2559
    NoteVEGA 1/0310/16. - VEGA 1//0651/18. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionRomania
    Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * priemysel * hutníctvo
    AnnotationCieľom príspevku je analyzovať spôsob merania spokojnosti zákazníkov vo vzťahu k hodnoteniu výkonnosti procesov v hutníckom podniku. Zahŕňa identifikáciu jeho silných a slabých stránok a spracováva návrhy vplyvu sledovania vybraných ukazovateľov na hodnotenie efektívnosti celého výrobného procesu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE18 01202-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF227.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.