Number of the records: 1  

Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective

  1. Title Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective
    TranslationOkrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva
    Author infoDinko Jukić
    Author Jukić Dinko
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X
    DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords neuromarketing * značky * emócie * spotrebitelia * imidž
    AnnotationŠtúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF611.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.