Number of the records: 1
Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective
Title Beyond Brand Image: A Neuromarketing Perspective Translation Okrem imidžu značky: Neuromarketingová perspektíva Author info Dinko Jukić Author Jukić Dinko Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 22-38. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.2 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * značky * emócie * spotrebitelia * imidž Annotation Štúdia prezentuje, diskutuje a analyzuje imidž značky a úlohu emócií. Text pozostáva z dvoch častí: neurovednej a marketingovo-psychologickej. Sekcia neurovedy predstavuje a rozoberá emócie z medicínskeho hľadiska. Emócie sú vyjadrené viscerálnymi motorickými zmenami. Špeciálny prehľad vychádza z Damasiovej teórie emócií analyzovanej v kontexte neuromarketingu. V marketingovo-psychologickej časti sú rozoberané úlohy emócií na spotrebiteľské správanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 611.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1