Number of the records: 1  

The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores

  1. Title The Influence of Advertising at the Point-of-Purchase on Shoppers and Brands: An Empirical Study in Convenience Stores
    TranslationVplyv reklamy v mieste nákupu na nakupujúcich a značky: Empirická štúdia v obchodoch so zmiešaným tovarom
    Author infoPaolo Duarte Silveira, Marreiros Cristina
    Author Silveira Paolo Duarte
    Co-authors Cristina Marreiros
    Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 14, no. 1 (2023), pp. 136-156. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2023. ISSN 1338-130X
    DOI 10.34135/communicationtoday.2023.Vol.14.No.1.9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * značky * marketing * obchod * spotrebitelia
    AnnotationHlavným cieľom tohto výskumu je pochopiť vplyv marketingu a vizuálnej reklamy značky na mieste nákupu na správanie nakupujúcich a na vzťah medzi maloobchodníkom a výrobcom, najmä v malých maloobchodných predajniach. Vykonali sa dve súvisiace štúdie s integrovaným prístupom zmiešaných metód.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.