Number of the records: 1  

The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss

  1. Title The Role of Marketing Metrics in Social Media: A Comprehensive Analysiss
    TranslationÚloha marketingových metrík v sociálnych médiách: komplexná analýza
    Author infoLucia Kočišová, Peter Štarchoň
    Author Kočišová Lucia
    Co-authors Štarchoň Peter
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 2 (2023), s. 40-49. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2023.18.2.4
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * návratnosť investícií * médiá sociálne * analýzy
    AnnotationČlánok skúma význam marketingových metrík v oblasti sociálnych médií, pričom zdôrazňuje kľúčové metriky používané na hodnotenie marketingových kampaní a ich vplyv na obchodný úspech. Prostredníctvom hĺbkovej analýzy rôznych marketingových metrík poskytuje tento článok prehľad o optimalizácii stratégií sociálnych médií pre lepšie zapojenie zákazníkov, povedomie o značke a návratnosť investícií. Primárnym cieľom tohto článku je ponoriť sa do významu marketingových metrík v oblasti sociálnych médií. Skúmaním rôznych marketingových metrík a ich relevantnosti pri vyhodnocovaní kampaní na sociálnych médiách sa tento článok snaží poskytnúť obchodníkom informácie o tom, ako optimalizovať svoje stratégie a dosiahnuť požadované výsledky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.