Number of the records: 1  

Kritéria výberu značky generácie Y a Z

  1. Title Kritéria výberu značky generácie Y a Z
    Parallel titleBrand Selection Criteria of Generation Y and Z
    Author infoMarína Korčoková
    Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 2 (2023), s. 106-125. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    NoteKEGA 029EU-4/2022
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * udržateľnosť * generácie * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * ekológia * spotrebitelia
    AnnotationCieľom príspevku je podrobnejšie si rozobrať prvky, kritéria a stratégie značky a zamerať sa na kritéria výberu značiek generáciou Z a generáciou Y. Príspevok nadväzuje na článok z februára 2023 (SCB, 2023), ktorý sa zaoberal nákupným správaním spotrebiteľov a ich vzťahu k problematike udržateľnosti a udržateľným značkám. V príspevku sa budeme zaoberať najmä výberom módnych značiek týchto dvoch generácii a či existujú určité rozdiely pri výbere značiek medzi danými generáciami. Dôraz príspevku sa kladie na udržateľnosť, ako jedno z možných kritérií pri výbere značiek.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00341-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF418.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.