Number of the records: 1
Kľúčom je vhodné umiestnenie
Title Kľúčom je vhodné umiestnenie Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 72 (7-8) (2023), s. 26-28. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords nákup * potraviny * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * zóny Annotation Ako už vyplýva zo samotného názvu kategórie, pri impulzívnom tovare ide o sekundy, teda o jeden krátky vnem. Ak ho dokáže obchodník využiť, s nadhľadom sa dá povedať, že má vyhraté. V praxi trvá rozhodovanie spotrebiteľa v pokladničnej zóne, ktorá je pre impulzívny tovar najzaujímavejšia, dve až päť sekúnd. Za ten čas je potrené spotrebiteľa zaujať, predstaviť mu produkt a opatrne mu vsugerovať, že si daný tovar chce zakúpiť. Výrobcovia a distributúri impulzívneho tovaru na základe svojich dát uvádzajú, že sa to obchodníkom v poslednom období darí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 72
article
Number of the records: 1