Number of the records: 1  

Kľúčom je vhodné umiestnenie

  1. Title Kľúčom je vhodné umiestnenie
    Author infoPeter Kapitán
    Author Kapitán Peter
    Source document Tovar & Predaj. Č. 72 (7-8) (2023), s. 26-28. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords nákup * potraviny * správanie spotrebiteľa * psychológia predaja * zóny
    AnnotationAko už vyplýva zo samotného názvu kategórie, pri impulzívnom tovare ide o sekundy, teda o jeden krátky vnem. Ak ho dokáže obchodník využiť, s nadhľadom sa dá povedať, že má vyhraté. V praxi trvá rozhodovanie spotrebiteľa v pokladničnej zóne, ktorá je pre impulzívny tovar najzaujímavejšia, dve až päť sekúnd. Za ten čas je potrené spotrebiteľa zaujať, predstaviť mu produkt a opatrne mu vsugerovať, že si daný tovar chce zakúpiť. Výrobcovia a distributúri impulzívneho tovaru na základe svojich dát uvádzajú, že sa to obchodníkom v poslednom období darí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 72

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.