Number of the records: 1  

Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku

  1. Title Udržateľný marketing ako nástroj budovania pozitívneho imidžu podniku : diplomová práca
    Author infoTerézia Pažitná, školiteľ: Katarína Chomová
    Author Pažitná Terézia
    Another authors Chomová Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2023. - 139 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number924994

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha2.6 MBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.8 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.