Number of the records: 1  

Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát

  1. Title Využitie nástrojov umelej inteligencie pri spracovaní marketingových dát : bakalárska práca
    Author infoMartin Baran, školiteľ: Peter Červenka
    Author Baran Martin
    Another authors Červenka Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2023. - 53 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number924809

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha216.6 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.