Number of the records: 1  

Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes

  1. Title Design of a Tool to Measure the Behavioural Aspect of Conscious and Sustainable Consumer Attitudes
    TranslationNávrh nástroja na meranie aspektu správania vedomých a udržateľných spotrebiteľských postojov
    Author infoPavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski, Veronika Kitová Mazalánová
    Author Kita Pavol
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Kitová Mazalánová Veronika
    Source document Forum Scientiae Oeconomia. Vol. 11, no. 2 (2023), pp. 133-146. - Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. ISSN 2353-4435
    DOI 10.23762/FSO_VOL11_NO2_6
    NoteVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords správanie spotrebiteľa * správanie sociálne * udržateľnosť * vedy kognitívne * analýza empirická
    AnnotationČlánok sa zameriava na spotrebiteľské postoje v kontexte uvedomelého a udržateľného spotrebiteľského správania. Cieľom autorov je vytvoriť nástroj na meranie behaviorálneho aspektu zodpovednosti a udržateľnosti v postojoch spotrebiteľov a skúmať vplyv vybraných faktorov na túto mieru. Empirický výskum sa uskutočnil na vzorke 510 domácností. Spoľahlivosť nového výskumného nástroja bola overená na základe odhadu koeficientov spoľahlivosti – McDonald’s omega a Cronbach’s alpha.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00289-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF310.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.