Number of the records: 1  

Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model

  1. Title Changes in the Culture of Consumption During COVID-19: A Decision-Tree Model
    TranslationZmeny v kultúre spotreby počas COVID-19: model rozhodovacieho stromu
    Author infoPavol Kita, Marta Žambochová, Grzegorz Maciejewski, Marián Čvirik, Veronika Kitová Mazalánová
    Author Kita Pavol
    Co-authors Žambochová Marta
    Maciejewski Grzegorz
    Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kitová Mazalánová Veronika
    Source document Cultural Management: Science and Education. Vol. 7, no. 1 (2023), pp. 85-101. - Berlin : Logos Verlag Berlin. ISSN 2512-6962
    DOI 10.30819/cmse.7-1.06
    NoteVEGA 1/0012/22. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionGermany
    Keywords spotreba domácností * správanie spotrebiteľa * maloobchod * pandémia * klaster
    AnnotationCieľom tejto štúdie bolo pochopiť zmeny v kultúre spotreby vo vybraných spotrebiteľských segmentoch v súvislosti s COVID-19 počas lockdownu. Empirický výskum bol vykonaný na vzorke 534 domácností. Na predpovedanie zmien v správaní spotrebiteľov sa použila metóda dvojstupňového klastrovania. Používame aj model rozhodovacieho stromu. Vytvorili sme štyri vybrané segmenty s pozoruhodnými zmenami spotreby na základe ich názorov týkajúcich sa troch uhlov pohľadu, a to zmien správania, demografických údajov a sebadôvery.
    Public work categoryADM
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00290-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.