Number of the records: 1
How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic
Title How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic Translation Ako nás to, že sme doma, zmenilo: empirická štúdia o zmenách spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19 Author info Lenka Veselovská, Lucia Bartková Author Veselovská Lenka Co-authors Bartková Lucia Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. [1-10]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381 DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-5 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords pandémia * správanie spotrebiteľa * práca z domu * spotreba * donáška do domu Annotation Skúmanie veľkých zmien v správaní spotrebiteľov, ku ktorým došlo počas pandémie. Zistenia o tom, ako spotrebitelia vnímali pandémiu. Frekvencia návštev obchodov sa drasticky znížila, no väčšina spotrebiteľov zostala verná známym značkám produktov. Starší spotrebitelia mali väčšiu pravdepodobnosť, že počas pandémie znížia množstvo zakúpených produktov. Slovenskí spotrebitelia zvýšili využívanie doručovacích služieb, avšak menej drasticky, ako sa očakávalo na základe výrazného nárastu typu práce z domu. Dôsledky: organizácie poskytujúce produkty môžu očakávať ďalšie zmeny v správaní spotrebiteľov, ktoré môžu stimulovať, keďže vplyv médií sa počas pandémie zvýšil. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 527.4 KB publicly available article
Number of the records: 1