Number of the records: 1  

How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic

  1. Title How Being at Home Changed Us: An Empirical Study on Consumer Behavior Changes during the Covid-19 Pandemic
    TranslationAko nás to, že sme doma, zmenilo: empirická štúdia o zmenách spotrebiteľského správania počas pandémie COVID-19
    Author infoLenka Veselovská, Lucia Bartková
    Author Veselovská Lenka
    Co-authors Bartková Lucia
    Source document Journal of Management and Business : Research and Practice. Vol. 14, no. 2 (2022), s. [1-10]. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2022. ISSN 1339-9381
    DOI 10.54933/jmbrp-2022-14-2-5
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords pandémia * správanie spotrebiteľa * práca z domu * spotreba * donáška do domu
    AnnotationSkúmanie veľkých zmien v správaní spotrebiteľov, ku ktorým došlo počas pandémie. Zistenia o tom, ako spotrebitelia vnímali pandémiu. Frekvencia návštev obchodov sa drasticky znížila, no väčšina spotrebiteľov zostala verná známym značkám produktov. Starší spotrebitelia mali väčšiu pravdepodobnosť, že počas pandémie znížia množstvo zakúpených produktov. Slovenskí spotrebitelia zvýšili využívanie doručovacích služieb, avšak menej drasticky, ako sa očakávalo na základe výrazného nárastu typu práce z domu. Dôsledky: organizácie poskytujúce produkty môžu očakávať ďalšie zmeny v správaní spotrebiteľov, ktoré môžu stimulovať, keďže vplyv médií sa počas pandémie zvýšil.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF527.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.