Number of the records: 1
Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0
Title Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0 Translation Zlepšovanie kvality automobilových komponentov prostredníctvom efektívneho riadenia sťažností v priemysle 4.0 Author info Katarína Teplická, Samer Khouri, Tawfik Mudarri, Magdaléna Freňáková Author Teplická Katarína Co-authors Khouri Samer Mudarri Tawfik Freňáková Magdaléna EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF Source document Applied Sciences. Vol. 13, no. 14 (2023), pp. [1-16]. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417 DOI 10.3390/app13148402 Note KEGA 010TUKE-4/2023 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords priemysel automobilový * automobily * kvalita * sťažnosti * reklamácie * výroba automatizovaná Annotation Poukázanie na význam systému CRM a význam riadenia reklamácií v automobilovej výrobe, ktoré zlepšujú kvalitu procesu výroby komponentov a zároveň zlepšujú kvalitu vstupov — kvalitu materiálov, kvalitu ľudského faktora a kvalitu služieb, poskytnutých v spojení s komponentmi. Public work category Scientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00300-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.4 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1