Number of the records: 1  

Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0

  1. Title Improving the Quality of Automotive Components through the Effective Management of Complaints in Industry 4.0
    TranslationZlepšovanie kvality automobilových komponentov prostredníctvom efektívneho riadenia sťažností v priemysle 4.0
    Author infoKatarína Teplická, Samer Khouri, Tawfik Mudarri, Magdaléna Freňáková
    Author Teplická Katarína
    Co-authors Khouri Samer
    Mudarri Tawfik
    Freňáková Magdaléna EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Source document Applied Sciences. Vol. 13, no. 14 (2023), pp. [1-16]. - Basel : MDPI. ISSN 2076-3417
    DOI 10.3390/app13148402
    NoteKEGA 010TUKE-4/2023
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords priemysel automobilový * automobily * kvalita * sťažnosti * reklamácie * výroba automatizovaná
    AnnotationPoukázanie na význam systému CRM a význam riadenia reklamácií v automobilovej výrobe, ktoré zlepšujú kvalitu procesu výroby komponentov a zároveň zlepšujú kvalitu vstupov — kvalitu materiálov, kvalitu ľudského faktora a kvalitu služieb, poskytnutých v spojení s komponentmi.
    Public work categoryScientific titles in foreign carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00300-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF4.4 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.