Number of the records: 1  

Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study

  1. Title Corporate Social Responsibility as a Strategic Goal in Business: A Case Study
    Parallel titleChapter 4
    Author infoMária Janošková, Daniela Palaščáková
    Author Janošková Mária
    Co-authors Palaščáková Daniela
    Source documentCorporate Social Responsibility (CSR): Practices, Issues and Global Perspectives. Pp. 109-144. - New York : NOVA Science Publishers, 2018. ISBN 978-1-53613-252-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords zodpovednosť spoločenská * konkurencia * organizácie nevládne * dobrovoľníctvo
    AnnotationCorporate Social Responsibility (CSR) je potenciálom organizácií na zmenu, ako aj dôležitým konkurenčným nástrojom. SZP sa primárne zaoberajú veľké spoločnosti, zatiaľ čo malé a stredné podniky nie sú v tomto trende veľmi zastúpené. Dobrovoľnícke združenia, mimovládne organizácie a Európska únia dnes prispievajú k zvyšovaniu významu spoločenskej zodpovednosti firiem, keď ju EÚ považuje za jeden z nástrojov, nevyhnutných na dosiahnutie lisabonskej stratégie.
    Public work categoryChapters in scientific monography issued in foreign editorship
    DatabaseARTICLES
    No. of Archival CopyE18 01206-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF5.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.