Number of the records: 1  

Förderung der Sprechfertigkeit im universitären Fremdsprachenunterricht

  1. Title Förderung der Sprechfertigkeit im universitären Fremdsprachenunterricht
    TranslationPodpora jazykovej zručnosti rozprávania vo výučbe cudzích jazykov na univerzite
    Author infoMagdaléna Paté
    Author Paté Magdaléna EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Source document Fórum cudzích jazykov, politológie a medzinárodných vzťahov : medzinárodný elektronický časopis zameraný na cudzie jazyky, politológiu a medzinárodné vzťahy = International Electronic Journal Focused on Foreign Languages, Politology and International Relations. Vol. 14, no. 2 (2022), pp. 32-40. - Sládkovičovo : Vysoká škola Danubius, 2022. ISSN 2454-0145
    NoteVEGA 1/0295/23
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageGerman
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords jazyky cudzie * didaktika * vyučovanie * prejavy
    AnnotationVýučba cudzích jazykov v univerzitnom prostredí na nefilologických vysokých školách, má byť bezprostrednou jazykovou prípravou na komunikáciu v pracovnom živote. Ústna komunikácia v cudzom jazyku na primeranej úrovni patrí k najťažšie dosiahnuteľným cieľom cudzojazyčnej výučby. V príspevku sa chcem venovať tejto jazykovej zručnosti z didaktického a metodického hľadiska, pričom zohľadňujem najnovšie prístupy a stratégie v oblasti rozvoja rečových zručností. Špecifickým problémom pri výučbe cudzích jazykov na univerzitách sú veľké študijné skupiny. Tejto problematike a tiež možným riešeniam, ako sú metódy kooperatívneho učenia, sa vo svojom príspevku venujem podrobnejšie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00132-002, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2022: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF586.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.