Number of the records: 1  

Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies

  1. Title Typology of Generation Z in Terms of the Use of Digital Technologies
    TranslationTypológia generácie Z z hľadiska používania digitálnych technológií
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 278-289. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2
    DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.22
    NoteVEGA 1/0505/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords generácie * typológia * technológie nové * digitalizácia * vedomosti * prieskum * marketing elektronický * nákup elektronický * Slovensko
    AnnotationGenerácia Z je prvou generáciou, ktorá vyrástla v digitálnom prostredí a na sociálnych sieťach. Je však prirodzené, že nie všetci príslušníci tejto generácie majú rovnaké postoje k digitálnym technológiám. Príspevok prezentuje výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť znalosti a využitie digitálnych technológií generáciou Z na Slovensku. Cieľom príspevku je vytvoriť typológiu založenú na online nákupných zvyklostiach tejto generácie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00166-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.