Number of the records: 1  

Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era

  1. Title Implications for Customer Solutions in a Post-COVID Era
    TranslationDôsledky pre zákaznícke riešenia v období po COVID
    Author infoGunther Maier
    Author Maier Gunther
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 20, č. 1 (2023), s. 39-47. - Bratislava : Nadácia Manažér, 2023. ISSN 2454-1028
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords predaj * zákazníci * koronavírus * koronakríza
    AnnotationPredajné prostredie a konkrétne medzipodnikové predaje sa za posledných pár rokov výrazne zmenili. Pandemická kríza spôsobila narušenie najmä predajných stratégií. Predajcovia, obchodní manažéri a celá organizácia čelia výzvam pri plnení relevantných cieľov, ktoré očakávajú ich akcionári. Výskum v tejto oblasti potvrdzuje, že predaj riešení má počas relevantných kríz a po nich rôzne negatívne stránky. Počas takýchto nedostatkov zohrávajú zainteresované strany významnú úlohu pri zvyšovaní odolnosti firiem. Tento článok načrtáva existujúcu literatúru týkajúcu sa predaja riešení so zameraním na skupiny zainteresovaných strán. Na základe prehľadu literatúry autor skúma spoločenstvá predaja riešení vo vzťahu k rušivým udalostiam. V poslednej časti tohto článku autor uvádza relevantné medzery vo vedeckej literatúre a ponúka návrhy na budúce smerovanie výskumu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF271.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.