Number of the records: 1  

Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management

  1. Title Influencer Marketing as a Modern Phenomenon in Reputation Management
    TranslationInfluencer marketing ako moderný fenomén v reputačnom manažmente
    Author infoJosef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár
    Author Vodák Josef
    Co-authors Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Čakanová Lucia
    Pekár Miroslav
    Source document Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 3 (2019), pp. 211–220. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935
    DOI 10.26493/1854-6935.17.211-220
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovenia
    Keywords influencer marketing * online reputačný manažment * komunikácia marketingová * médiá sociálne * zákazníci * manažment * reputácia podniku
    AnnotationCieľom príspevku je zoznámiť sa s najnovšími trendmi v oblasti marketingovej komunikácie. Môžeme predpokladať, že používanie nových foriem propagácie rastie prostredníctvom sociálnych médií, čo vedie k výzve súťaženia o pozornosť spotrebiteľov. Vyvíjajúca sa komunita influencerov má preto významnú moc nad vnímaním značky a spoločnosti, preto môže do značnej miery ovplyvniť jej povesť. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia o nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01149-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF103.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.