Number of the records: 1
Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?
Title Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation? Translation Kto je influencer a ako si vybrať toho správneho na zlepšenie reputácie značky? Author info Josef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár Author Vodák Josef Co-authors Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Čakanová Lucia Pekár Miroslav Source document Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 2 (2019), pp. 149-162. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935 DOI 10.26493/1854-6935.17.149-162 Note APVV-15-0511 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovenia Keywords influencer marketing * reputácia podniku * budovanie značky * médiá sociálne * komunikácia marketingová * zákazníci Annotation Cieľom príspevku je poskytnúť pohľad na vznikajúcu komunitu influencerov, ktorá je do značnej miery poháňaná vysokým vplyvom sociálnych médií a má významnú moc nad vnímaním značiek a spoločností. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia pre nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 01149-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 430.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1