Number of the records: 1  

Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?

  1. Title Who is Influencer and How to Choose the Right One to Improve Brand Reputation?
    TranslationKto je influencer a ako si vybrať toho správneho na zlepšenie reputácie značky?
    Author infoJosef Vodák, Martin Novysedlák, Lucia Čakanová, Miroslav Pekár
    Author Vodák Josef
    Co-authors Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Čakanová Lucia
    Pekár Miroslav
    Source document Managing Global Transitions. Vol. 17, no. 2 (2019), pp. 149-162. - Koper : University of Primorska Press. ISSN 1854-6935
    DOI 10.26493/1854-6935.17.149-162
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovenia
    Keywords influencer marketing * reputácia podniku * budovanie značky * médiá sociálne * komunikácia marketingová * zákazníci
    AnnotationCieľom príspevku je poskytnúť pohľad na vznikajúcu komunitu influencerov, ktorá je do značnej miery poháňaná vysokým vplyvom sociálnych médií a má významnú moc nad vnímaním značiek a spoločností. Tieto nové možnosti si vyžadujú profesionálov v oblasti komunikácie, ktorí sa snažia pre nepretržitú spoluprácu s cieľovými zákazníkmi prostredníctvom rôznych sociálnych webových kanálov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01149-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF430.3 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.