Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov
Title Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov Parallel title Consumer Perception of Private Label Strategy as a Competitive Advantage in the Business Model of Retail Chains Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 7-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7 Note VEGA 1/0012/22 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * modely obchodné * reťazce obchodné * maloobchod * značky * značky maloobchodné * značky privátne * výhody konkurenčné * stratégia obchodná Annotation Tržby privátnych značiek dosahujú aktuálne viac, ako bilión amerických dolárov vo svete, pričom silný rozmach zaznamenávame v Európe. Privátne značky predstavujú modernú stratégiu maloobchodu, ktorá značne ovplyvňuje biznis model maloobchodných reťazcov v kontexte konkurencie, čo môže vytvárať konkurenčnú výhodu. Na to, aby bolo možné hovoriť o konkurenčnej výhode, je potrebné preskúmať vnímanie a akceptovanie tejto stratégie u zákazníkov a spotrebiteľov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00441-002, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 478.2 KB available after login article
Number of the records: 1