Number of the records: 1  

Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic

  1. Title Consumer Ethnocentrism under the Circumstances of the COVID 19 Virus Pandemic
    TranslationSpotrebiteľský etnocentrizmus za okolností pandémie vírusu COVID 19
    Author infoVeljko Marinković, Jovana Lazarević, Dražen Marić
    Author Marinković Veljko
    Co-authors Lazarević Jovana
    Marić Dražen
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 3 (2023), pp. 46-60. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2200031M
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords etnocentrizmus spotrebiteľský * pandémia * Srbsko * správanie spotrebiteľa
    AnnotationIdentifikovanie zmien v miere spotrebiteľského etnocentrizmu pri výbere produktov počas pandémie vírusu COVID-19 v porovnaní s obdobím pred jej výskytom. Rozdiely v preferenciách spotrebiteľov pre určité domáce produkty a služby pred a počas pandémie. Rozdiely v etnocentrických tendenciách počas pandémie medzi rôznymi sociodemografickými segmentmi spotrebiteľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF401.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.