Number of the records: 1  

The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective

  1. Title The Competitive Advantage of Enterprises from the Customer Perspective
    TranslationKonkurenčná výhoda podnikov z pohľadu zákazníka
    Author infoVanda Maráková, Anna Wolak-Tuzimek, Marzanna Lament, Lenka Dzúriková
    Author Maráková Vanda
    Co-authors Wolak-Tuzimek Anna
    Lament Marzanna
    Dzúriková Lenka
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký open access časopis. Roč. 26, č. 3 (2023), s. 158–175. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2023. ISSN 1212-3609
    DOI 10.15240/tul/001/2023-3-010
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * spotrebitelia * analýza faktorová
    AnnotationSchopnosť dlhodobo dosahovať a udržiavať konkurenčnú výhodu je jednou z najcennejších schopností firmy v modernej ekonomike, pričom kľúčový je výber faktorov na jej dosiahnutie. Z tohto dôvodu bol výskum realizovaný na skupine spotrebiteľov zo Slovenska a Poľska, aby sa identifikovali najdôležitejšie faktory umožňujúce firmám získať konkurenčnú výhodu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF984.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.