Number of the records: 1  

Price Sensitivity Testing as a Basic Tool for Strategic Pricing Decisions

  1. Title Price Sensitivity Testing as a Basic Tool for Strategic Pricing Decisions
    TranslationTestovanie cenovej citlivosti ako základný nástroj pre strategické cenové rozhodnutia
    Author infoJakub Kintler, Katarína Remeňová, Mária Kmety Barteková
    Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Kmety Barteková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 28, no. 1 (2023), pp. 20-32. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2023. ISSN 2334-6191
    DOI 10.5937/StraMan2200028K
    NoteVEGA 1/0582/22. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSerbia
    Keywords rozhodovanie strategické * ceny * potraviny * testovanie hypotéz * manažment * správanie spotrebiteľa * produkty * trh zahraničný * štúdie
    AnnotationCieľom výskumnej štúdie bolo zdôrazniť cenové hladiny a ďalšie faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné rozhodnutia spotrebiteľa. Zisťovanie, akú cenu sú spotrebitelia ochotní zaplatiť za nový potravinový výrobok na relatívne nasýtenom zahraničnom trhu.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00491-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF591.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.