Number of the records: 1  

Factors Affecting the Comunication Mix of Small Businesses in the Selected Industry

  1. Title Factors Affecting the Comunication Mix of Small Businesses in the Selected Industry
    TranslationFaktory ovplyvňujúce komunikačný mix malých podnikov vo vybranom odvetví
    Author infoMonika Březinová
    Author Březinová Monika
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 3 (2023), s. 17-24. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * mix komunikačný * pivovary * reštaurácie * komunikácia marketingová
    AnnotationPredkladaný článok sa zameriava na problematiku komunikačného mixu v malých podnikoch v pivovarníctve, túto skupinu predstavujú minipivovary. Cieľom výskumu bolo preukázať alebo vyvrátiť, že v tejto skupine firiem, ktoré majú veľmi podobné parametre a obsluhujú podobný trh, existujú rozdiely v ich komunikačných mixoch. Na základe zhlukovej analýzy získaných dát bolo zistené, že minipivovary možno rozdeliť do dvoch skupín podľa použitých nástrojov marketingovej komunikácie, boli tak identifikované dva rôzne komunikačné mixy. Ďalej boli identifikované faktory, ktoré ovplyvňujú zloženie komunikačného mixu minipivovarov, a to rok založenia minipivovaru a existencie reštaurácie v minipivovare. Výsledky výskumu sú obmedzené vybraným odvetvím, i veľkostnou skupinou sledovaných podnikov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.