Number of the records: 1  

Developing a Growth Marketing Approach to B2B Customer Retention: Case Algeria

  1. Title Developing a Growth Marketing Approach to B2B Customer Retention: Case Algeria
    TranslationVývoj rastového marketingového prístupu k udržaniu B2B zákazníkov: Príklad z Alžírska
    Author infoLamia El Mokretar, Mélia Adman
    Author El Mokretar Lamia
    Co-authors Adman Mélia
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 3 (2023), s. 36-46. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * podnik * zákazníci * rast podniku * stratégia podniková * Alžírsko
    AnnotationV súčasnosti sa v oblasti marketingu a rastu podnikov objavuje nový prístup „rastový hacking“. Táto koncepcia, ktorú spopularizovali inovatívne začínajúce podniky, zahŕňa uplatňovanie agilných a kreatívnych metód na stimuláciu rastu a maximalizáciu výsledkov, najmä pokiaľ ide o získavanie a udržanie zákazníkov. Napriek množstvu zdrojov a informácií o rastovom hackingu sa však len málo štúdií zaoberalo jeho konkrétnym uplatnením v kontexte B2B, konkrétne tým, ako možno rastový hacking využiť na udržanie zákazníkov pomocou využitia piatich fáz životného cyklu zákazníka. Cieľom tejto štúdie je pochopiť, ako môžu spoločnosti využívať rastový hacking v praxi a to prostredníctvom identifikácie konkrétnych stratégií. Doteraz sa výskum zameriaval najmä na technické aspekty podnikania, pričom sa vynechávali potrebné propagačné stratégie a ich strategické využívanie. Táto kvalitatívna štúdia využíva prístup s konštruktivistickým epistemologickým postojom a zbiera údaje prostredníctvom pološtruktúrovaných rozhovorov s 5 odborníkmi na rastový hacking, pričom na základe analýzy viacerých prípadových štúdií skúma stratégie rastového hackingu. Príspevok upozorňuje na význam týchto stratégií a mechanizmy používané na zvýraznenie hodnoty spoločností. Výsledky výskumu nám umožnili pochopiť rastový hacking, identifikovať rôzne stratégie rastového hackingu a vytvoriť stratégiu rastového hackingu na udržanie zákazníkov na B2B trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.