Number of the records: 1  

Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis

  1. Title Sexism in Advertisements – a Cross-Cultural Analysis
    TranslationSexizmus v reklame – medzikultúrna analýza
    Author infoJoachim Riedl, S. Wengler, Marcin Czaban, Simon Steudtel
    Author Riedl Joachim
    Co-authors Wengler S.
    Czaban Marcin
    Steudtel Simon
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 18, č. 3 (2023), s. 2-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords reklama * kultúra * náboženstvo * komunikácia marketingová
    AnnotationTento článok skúma hodnotenie reklamy s osobitným zreteľom na možný sexizmus a rozdiely v reakciách medzi jednotlivcami s rôznou náboženskou príslušnosťou, religiozitou a pôvodom. Náboženstvo, religiozita a migračný pôvod majú malý vysvetľujúci príspevok k hodnoteniu reklamy v štyroch relevantných dimenziách, ale v celkovom obraze sa ukazujú ako menej významné ako sociodemografické a psychografické kritériá mimo náboženstva a pôvodu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.