Number of the records: 1
The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy
Title The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy Translation Bariéry nadobudnutia a rozvoja tvrdých zručností v digitálnej gramotnosti Author info Vladimír Bolek Author Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document ICERI 2023 : Conference Proceedings. Pp. 4044-4051. - Valencia : IATED, 2023 ; ICERI 2023 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095 DOI 10.21125/iceri.2023.1015 Note VEGA 1/0662/23 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Spain Keywords zručnosti tvrdé * gramotnosť digitálna * prostredie podnikateľské * myslenie kritické * zručnosti mäkké * práca tímová Annotation Európska komisia začala chápať dôležitosť digitálnych zručností niekoľko rokov po prelome tisícročí. Digitálna gramotnosť je chápaná ako komponent, subsystém informačnej gramotnosti. Digitálna gramotnosť je technická zručnosť; používanie IKT považujeme za „tvrdé zručnosti“. Tvrdé zručnosti predstavujú odborné a technické znalosti a zručnosti. Dajú sa ľahšie získať štúdiom a praxou. Predstavujú odbornú kvalifikáciu človeka a v minulosti boli rozhodujúce pri získavaní zamestnania. Tvrdé zručnosti vám pomôžu identifikovať kandidátov, ktorí sú dobrí na papieri, zatiaľ čo mäkké zručnosti naznačujú, ktorí z týchto kandidátov sú dobrí aj osobne. Program medzinárodného hodnotenia kompetencií dospelých testovania spôsobilosti dospelých na prácu v technicky vyspelých prostrediach ukázal, že na Slovensku zaostáva schopnosť vysokoškolsky vzdelanej populácie dokončiť pokročilú prácu na počítači za priemerom krajín OECD. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00515-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 184.7 KB available after login article
Number of the records: 1