Number of the records: 1  

The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy

  1. Title The Barriers to Acquisition and Development of Hard Skills in Digital Literacy
    TranslationBariéry nadobudnutia a rozvoja tvrdých zručností v digitálnej gramotnosti
    Author infoVladimír Bolek
    Author Bolek Vladimír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source documentICERI 2023 : Conference Proceedings. Pp. 4044-4051. - Valencia : IATED, 2023 ; ICERI 2023 16th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095
    DOI 10.21125/iceri.2023.1015
    NoteVEGA 1/0662/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords zručnosti tvrdé * gramotnosť digitálna * prostredie podnikateľské * myslenie kritické * zručnosti mäkké * práca tímová
    AnnotationEurópska komisia začala chápať dôležitosť digitálnych zručností niekoľko rokov po prelome tisícročí. Digitálna gramotnosť je chápaná ako komponent, subsystém informačnej gramotnosti. Digitálna gramotnosť je technická zručnosť; používanie IKT považujeme za „tvrdé zručnosti“. Tvrdé zručnosti predstavujú odborné a technické znalosti a zručnosti. Dajú sa ľahšie získať štúdiom a praxou. Predstavujú odbornú kvalifikáciu človeka a v minulosti boli rozhodujúce pri získavaní zamestnania. Tvrdé zručnosti vám pomôžu identifikovať kandidátov, ktorí sú dobrí na papieri, zatiaľ čo mäkké zručnosti naznačujú, ktorí z týchto kandidátov sú dobrí aj osobne. Program medzinárodného hodnotenia kompetencií dospelých testovania spôsobilosti dospelých na prácu v technicky vyspelých prostrediach ukázal, že na Slovensku zaostáva schopnosť vysokoškolsky vzdelanej populácie dokončiť pokročilú prácu na počítači za priemerom krajín OECD.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00515-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené184.7 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.