Number of the records: 1  

Englisch als dominante Fremdsprache an den Mittelschulen und der Beginn der Zweisprachigkeit in Bratislava

  1. Title Englisch als dominante Fremdsprache an den Mittelschulen und der Beginn der Zweisprachigkeit in Bratislava
    Parallel titleEnglish as the Dominant Foreign Language in High Schools and the Beginning of Bilingualism in Bratislava
    TranslationAngličtina ako dominantný cudzí jazyk na stredných školách a začiatok bilingvizmu v Bratislave
    Author infoLucia Šukolová
    Author Šukolová Lucia EUBFAJKNJ - Katedra nemeckého jazyka FAJ
    Source document Mehrsprachigkeit aus verschiedenen Perspektiven. S. 59-69. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023 / Ondrušová Terézia ; Rakšányiová Jana. ISBN 978-80-7556-138-1
    NoteVEGA 1/0295/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageGerman
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords jazyky cudzie * angličtina * globalizácia * multikulturalizmus * pohyb obyvateľstva
    AnnotationV sociálnej oblasti globalizácia vedie k väčšiemu prepojeniu medzi rôznymi štátmi a ich obyvateľmi. Ľudia viac migrujú za prácou, vzdelávaním, obchodom a cestovaním za oddychom. Kultúrne kontakty a obchodná výmena spôsobujú, že väčšina miest, najmä hlavné mestá, je v menšej alebo väčšej miere multikultúrna a čelí problému viacjazyčnej komunikácie medzi miestnym obyvateľstvom a ľuďmi z iných krajín, ktorí prichádzajú do mesta. Požaduje sa jeden komunikačný jazyk a vo väčšine prípadov to nie je úradný jazyk daného štátu. Funkciu dorozumievacieho jazyka plní v Bratislave najčastejšie angličtina, ktorá je považovaná za medzinárodný jazyk, lingua franca a zároveň je najčastejšie používaným pracovným jazykom v Európe.
    Public work categoryScientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00465-010, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF324.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.