Number of the records: 1  

Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description

  1. Title Educational Marketing Tools on the Way to Costumer: Analogies with Approaches in Technical Systems Description
    TranslationVzdelávacie marketingové nástroje na ceste k zákazníkovi: analógie s prístupmi v popise technických systémov
    Author infoNadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Tetiana Vasylieva
    Author Artyukhova Nadiia
    Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vasylieva Tetiana
    Source document 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-16. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242
    DOI 10.1051/e3sconf/202345604001
    NoteVEGA 1/0392/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionFrance
    Keywords nástroje marketingové * zákazníci * vzdelávanie * neuromarketing
    AnnotationČlánok sa zaoberá vytvorením "škatuľového" modelu na popis nemateriálneho komplexu "marketing vzdelávacích služieb" -"univerzita" analogicky s popisom technických systémov. „Krabicový“ prístup bol študovaný v rôznych odvetviach vrátane marketingu. Štúdie ukázali, že napriek podobnosti názvov „škatuľkový“ prístup pri popise marketingových stratégií nedokáže úplne vysvetliť mechanizmus vplyvu poskytovateľa vzdelávacích služieb (univerzity) na zákazníka. Výsledky bibliometrickej analýzy pre otázky „trh vzdelávania“, „neuromarketing“ a „marketing vzdelávania“ ukázali, že proces marketingu vzdelávacích produktov prebieha v smere od „dodávateľa“ služieb k „dodávateľovi“ služieb. . Táto vlastnosť bola braná do úvahy pri popise vzdelávacieho marketingového komplexu pomocou „krabicového“ prístupu. Pokúšame sa opísať každú charakteristiku modelu „bielej“ krabice, ktorá sa týka komplexného „marketingu vzdelávacích služieb“ – „univerzity“. V priebehu popisu sa zistilo, že „krabicový“ model by mal byť doplnený o bloky pre komplexné testovanie a parametrickú identifikáciu výstupných parametrov modelu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00514-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF844 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.