Number of the records: 1  

Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer

  1. Title Understanding the Essence of Immersive Marketing for Educational Services and Knowledge Transfer
    TranslationPochopenie podstaty imerzného marketingu pre vzdelávacie služby a prenos znalostí
    Author infoNadiia Artyukhova, Artem Artiukhov, Róbert Rehák, Serhiy Lyeonov
    Author Artyukhova Nadiia
    Co-authors Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Lyeonov Serhiy
    Source document 3rd International Interdisciplinary Scientific Conference “Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects” 2023 : London, UK, October 14-15, 2023. Pp. 1-15. - Les Ulis : Édition Diffusion Presse Sciences, 2023 ; Digitalization and Sustainability for Development Management: Economic, Social, and Environmental Aspects 2023 International Interdisciplinary Scientific Conference. ISSN 2267-1242
    DOI 10.1051/e3sconf/202345604002
    NoteVEGA 1/0392/23
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionFrance
    Keywords modely * vzdelávanie * marketing
    AnnotationČlánok sa zaoberá tvorbou edukačných imerzívných marketingových modelov. Koncept imerzívneho marketingu zahŕňa multivektorovú interakciu interných a externých zainteresovaných strán vo fáze vytvárania „obalu“ vzdelávacieho programu. Imerzívny marketing sa realizuje zvnútra univerzity za pomoci influencerov (študentov, ktorí sa podieľajú na spoločnej príprave vzdelávacích scenárov vo virtuálnom alebo reálnom interaktívnom prostredí), ako aj zvonku vďaka účasti externých zainteresovaných strán na formovaní. imidžu vzdelávacieho programu. Príspevok analyzuje rôzne modely marketingového mixu, marketingové „tipy“ pre Gen Z, Gen Z a Gen Alpha, ako aj možnosti vytvorenia interaktívneho vzdelávacieho prostredia v ére totálnej digitalizácie. Prvky, ktoré poskytujú pohlcujúci prenos vedomostí pri získavaní potenciálnych zákazníkov vzdelávacích služieb, sú vybrané z modelov marketingového mixu, marketingových „tipov“ a charakteristík vzdelávacieho prostredia. Bol navrhnutý prístup „Mix – Tips – Transformation“ (MTT), ktorý sa pretransformoval do konceptu imerzívneho marketingu „Emócie – pocity – zmysly – prostredie“ (EFSE). Koncept imerzívneho marketingu EFSE vám umožňuje pokryť všetky vektory interakcie medzi zainteresovanými stranami vzdelávacieho programu a ponúknuť viacúrovňový model imerzívneho marketingu. Efektívnosť modelu EFSE a jeho prvkov (vrátane viacrozmerného imerzívneho marketingového modelu) môžu neskôr potvrdiť alebo vyvrátiť výsledky prieskumov a testovania výkonnosti v rámci reťazca „testovanie jednotiek – kontrola kvality – zabezpečenie kvality“.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00514-003, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF667.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.