Number of the records: 1  

Prieskum hodnotenia online výučby na slovenských vysokých školách počas pandémie COVID-19 z pohľadu študentov

  1. Title Prieskum hodnotenia online výučby na slovenských vysokých školách počas pandémie COVID-19 z pohľadu študentov
    Parallel titleSurvey of Evaluation of online Teaching at Slovak Universities during the COVID-19 Pandemic from the Perspective of Students
    Author infoPavol Jurík, Gregor Bilčík
    Author Jurík Pavol EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Co-authors Bilčík Gregor
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 21, č. 2 (2023), s. 13-25. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-987X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords koronakríza * vzdelávanie elektronické * koronavírus * pandémia * vyučovanie * školy vysoké
    AnnotationPandémia ochorenia COVID-19 spôsobovaného vírusom SARS-CoV-2 zasiahla do mnohých oblastí spoločenského života, vrátane sféry vzdelávania. Jednotlivé štáty vrátane Slovenska potom na základe odporúčaní Svetovej zdravotníckej organizácie prijali rozličné bezpečnostné opatrenia na zastavenie alebo spomalenie šírenia vírusu. V tomto článku sa zameriame výlučne na oblasť vysokoškolského vzdelávania na Slovensku v pandemickom období, ktoré sa v tom čase realizovalo dištančne s využitím rozličných e-learningových nástrojov. Prechod na vzdelávanie z domu bol medzi študentmi vnímaný rôzne a bolo možné sa stretnúť s pozitívnymi i negatívnymi reakciami. Výsledky prieskumu realizovaného so študentmi slovenských vysokých škôl si bližšie rozoberieme v tomto článku.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00537-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.