Number of the records: 1
Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti
Title Marketingový výzkum jako průvodce značek na cestě k udržitelnosti Author info Tereza Horáková Author Horáková Tereza Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 12-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords výskum marketingový * greenwashing * značky * udržateľnosť * spotrebitelia Annotation Moderné značky musia spĺňať potreby zákazníkov, odrážať spoločenské hodnoty a riešiť široké výzvy. Spotrebitelia očakávajú, že spoločnosti uľahčia udržateľné správanie prostredníctvom inovácií a lepších skúseností zákazníkov. Spoločnosti preto musia navrhnúť stratégie ESG zohľadňujúce všetky zainteresované strany a efektívne komunikovať iniciatívy v oblasti udržateľnosti a zároveň zabezpečiť autentickosť a vyhnúť sa podobnosti s inými reklamami ESG. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 4
article
Number of the records: 1