Number of the records: 1  

Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe

  1. Title Neuromarketingový výskum efektivity strategickej komunikácie v štátnej správe
    Author infoLucia Spálová, Darázs Tamás
    Author Spálová Lucia
    Co-authors Tamás Darázs
    Source document Marketing & komunikace : časopis české marketingové společnosti. Roč. 33, č. 4 (2023), s. 18-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2023. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords neuromarketing * výskum marketingový * komunikácia * správa štátna
    AnnotationV súčasnom rozmachu spoločenskej zodpovednosti tzv. brand aktivizmu sa stáva schopnosť občanov čeliť dezinformáciám a hoaxom významnou témou strategickej marketingovej komunikácie komerčného sektoru aj verejnej správy. Na príklade strategickej komunikácie Policajného zboru SR na sociálnych sieťach dokumentujeme prenositeľnos´t štandardných marketingových nástrojov ztv. participácie prijímateľa posolstva, prvkov call to action, gamefikácie a memetických textov, ktoré sú pozitívne akceptované generáciou Z.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.