Number of the records: 1  

Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness

  1. Title Modelling the CSR Concept of an Enterprise Under the Influence of Marketing Strategies and Strategic Competitiveness
    TranslationModelovanie konceptu CSR podniku pod vplyvom marketingových stratégií a strategickej konkurencieschopnosti
    Author infoSoňa Chovanová Supeková, Hana Krchová, Ladislav Fabo
    Author Chovanová Supeková Soňa
    Co-authors Krchová Hana
    Fabo Ladislav
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 1 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2023.01.02
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords zodpovednosť podniku spoločenská * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť * inovácia * marketing * udržateľnosť
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť podnikov. Zelené stratégie podnikov a udržateľnosť. Inovácie, marketingové stratégie, marketingový mix a spoločenská zodpovednosť firiem.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF495.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.