Number of the records: 1
Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives
Title Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives Translation Implementácia imerzívneho marketingového prístupu na vysokých školách: výzvy, prekážky a perspektívy Author info Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova, Róbert Rehák, Yuliia Yehorova Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Co-authors Artyukhova Nadiia Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Source document 30th RSEP International Conference on Economics, Finance and Business : Conference Proceedings : Book of Abstracts. P. 11. - Ankara : BC GRUP, 2023 ; RSEP International Conference on Economics, Finance and Business. ISBN 978-625-99063-0-0 DOI 978-625-99063-0-0/May 2023 Note Abstrakt Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Turkey Keywords marketing * implementácia * školy vysoké * vzdelávanie * reklama Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from international conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00570-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Abstrakt 529.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1