Number of the records: 1  

Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives

  1. Title Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives
    TranslationImplementácia imerzívneho marketingového prístupu na vysokých školách: výzvy, prekážky a perspektívy
    Author infoArtem Artiukhov, Nadiia Artyukhova, Róbert Rehák, Yuliia Yehorova
    Author Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Co-authors Artyukhova Nadiia
    Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania
    Source document30th RSEP International Conference on Economics, Finance and Business : Conference Proceedings : Book of Abstracts. P. 11. - Ankara : BC GRUP, 2023 ; RSEP International Conference on Economics, Finance and Business. ISBN 978-625-99063-0-0
    DOI 978-625-99063-0-0/May 2023
    NoteAbstrakt
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionTurkey
    Keywords marketing * implementácia * školy vysoké * vzdelávanie * reklama
    Public work categoryAbstractions of scientific titles in year-books from international conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00570-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Abstrakt529.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.