Number of the records: 1  

Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective

  1. Title Reputation Management As a Part of Online Branding Infrastructure of Luxury Hotels on the Adriatic Coast - Pre and Post Covid-19 Perspective
    TranslationRiadenie reputácie ako súčasť infraštruktúry online budovania značky luxusných hotelov na pobreží Jadranského mora – perspektíva pred a po Covid-19
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Markovič
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentTRANSCOM 2023 : 15th International Scientific Conference of Young Scientists on Sustainable, Modern and Safe Transport. pp. 1546–1553. - Amsterdam : Elsevier, 2023 ; TRANSCOM 2023 International Scientific Conference on Sustainable, Modern and Safe Transport. ISSN 2352-1465
    DOI 10.1016/j.trpro.2023.11.130
    NoteVEGA 1/0140/21. - IVSUPS2305
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionNetherlands
    Keywords hotelierstvo * hotely * značky * budovanie značky * koronavírus
    AnnotationHľadanie optimálnych prístupov k budovaniu online infraštruktúry luxusných značiek je oblasťou, ktorá v časoch zrýchlenej digitalizácie naberá mimoriadne dynamický rozmer. Cieľom štúdie je preskúmať zmeny úrovne online reputácie vybraných luxusných hotelov na pobreží Jadranského mora a porovnať ich úroveň pred a po pandémii Covid-19. Výskumná vzorka je zúžená na 15 najlepších hotelov na pobreží Jadranského mora, vybraných podľa rebríčka prestížneho britského periodika. Na porovnanie používame referenčnú štúdiu z roku 2019, na ktorú nadväzujeme empirickou analýzou uskutočnenou rovnakým metodickým postupom. Konkrétne používame rozšírenú analýzu sentimentu v jej komplexnej forme TOR. Výsledky analýzy a následného porovnania naznačujú, že počas pandémie nedošlo k výraznej zmene úrovne online reputácie vybraných luxusných značiek. Všetky sledované čiastkové parametre vykazujú vysoký stupeň optimalizácie. Na základe zistení sa vypracujú strategické odporúčania pre oblasť cestovného ruchu, zároveň sa identifikujú kľúčoví reputátori, ktorých je potrebné pravidelne sledovať v procese online riadenia reputácie. Štúdia tak slúži ako poznatková báza pre prax, ako aj možný metodický základ pre ďalšie skúmanie vplyvu pandémie na infraštruktúru rozvoja značky v online prostredí.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00571-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF705.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.