Number of the records: 1  

The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module

  1. Title The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module
    TranslationOverenie didaktické efektívnosti vyučovacieho modelu, ktorý využíva inovatívny e-learningový modul
    Author Mišútová Mária
    Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source documentEDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 6276-6281. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117
    DOI 10.21125/edulearn.2023.1657
    NoteKEGA 004STU-4/2022
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSpain
    Keywords gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * študenti * vzdelávanie elektronické * inovácie technologické * technológie komunikačné
    AnnotationPríspevok popisuje výskum, ktorého cieľom je overiť didaktickú efektivitu modelu výučby, ktorý využíva inovatívny e-learningový materiál. Tento vyučovací model bol navrhnutý nielen s ohľadom na želané vzdelávacie výsledky a dôraz na rozvoj prierezových kompetencií, ale najmä s ohľadom na počiatočné matematické vedomosti žiakov v postpandemickom období. Cieľovou skupinou sú študenti 1. ročníka bakalárskych študijných programov na technickej univerzite.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00241-002, kópia titul. strany

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.