Number of the records: 1
The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module
Title The Didactic Effectiveness Verification of the Teaching Model That Uses an Innovative E-Learning Module Translation Overenie didaktické efektívnosti vyučovacieho modelu, ktorý využíva inovatívny e-learningový modul Author Mišútová Mária Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document EDULEARN23 : 15th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies. Pp. 6276-6281. - Palma : IATED, 2023 ; International Conference on Education and New Learning Technologies. ISBN 978-84-09-52151-7. ISSN 2340-1117 DOI 10.21125/edulearn.2023.1657 Note KEGA 004STU-4/2022 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Spain Keywords gramotnosť digitálna * kompetencie mediálne * študenti * vzdelávanie elektronické * inovácie technologické * technológie komunikačné Annotation Príspevok popisuje výskum, ktorého cieľom je overiť didaktickú efektivitu modelu výučby, ktorý využíva inovatívny e-learningový materiál. Tento vyučovací model bol navrhnutý nielen s ohľadom na želané vzdelávacie výsledky a dôraz na rozvoj prierezových kompetencií, ale najmä s ohľadom na počiatočné matematické vedomosti žiakov v postpandemickom období. Cieľovou skupinou sú študenti 1. ročníka bakalárskych študijných programov na technickej univerzite. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00241-002, kópia titul. strany
article
Number of the records: 1