Number of the records: 1  

A Model for Effective Mathematics Teaching With an Emphasis on the Development of Transversal Competencies in Technical and Economic Study Programs

  1. Title A Model for Effective Mathematics Teaching With an Emphasis on the Development of Transversal Competencies in Technical and Economic Study Programs
    TranslationModel efektívneho vyučovania matematiky s dôrazom na rozvoj prierezových kompetencií v technických a ekonomických študijných programoch
    Author infoMária Mišútová, Martin Mišút
    Author Mišútová Mária
    Co-authors Mišút Martin EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. Vol. 12, no. 4 (2023), pp. 2264-2272. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309
    DOI 10.18421/TEM124-37
    NoteRegistrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageAlbanian
    Country of EditionSerbia
    Keywords vzdelávanie * matematika * programy študijné * kompetencie
    AnnotationDoposiaľ publikované výsledky výskumu ukázali, že úspešnosť v matematike pozitívne ovplyvňuje mieru udržania na technických a ekonomických univerzitách. Rôzne štúdie skúmali rôzne formy, metódy a nástroje vo vyučovaní matematiky na zlepšenie úspešnosti študentov, no efektívny model výučby ešte len treba identifikovať. Na základe doterajších skúseností a publikovaných výsledkov bol navrhnutý model efektívneho vyučovania s dôrazom na rozvíjanie vybraných prierezových kompetencií pre zvýšenie retencie žiakov.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00592-001, online
    AvailabilityKEGA 004STU-4/2022

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF317.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.