Number of the records: 1  

Pokrok v oblasti celoživotného vzdelávania počas platnosti stratégie Európa 2020

  1. Title Pokrok v oblasti celoživotného vzdelávania počas platnosti stratégie Európa 2020
    Author infoBarbora Gontkovičová, Mariana Ivaničková
    Author Gontkovičová Barbora EUBPHFKEM - Katedra ekonómie a manažmentu PHF
    Co-authors Ivaničková Mariana EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF
    Source document "Európska únia a stratégia Európa 2020 v zrkadle priorít a výziev cieľov Agendy 2030 III." : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 18-24. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2023 / Gontkovičová Barbora ; Duľová Spišáková Emília ; Mihalčová Bohuslava ; Kozel Roman. ISBN 978-80-225-5051-2
    NoteVEGA 1/0338/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords vzdelávanie celoživotné * rozvoj osobný * konkurencieschopnosť * zamestnanie * produktivita práce * inovácia * Európska únia
    AnnotationCeloživotné vzdelávanie je dôležité pre konkurencieschopnosť a zamestnateľnosť jednotlivca, ale tiež posilňuje sociálne začlenenie, aktívne občianstvo a osobný rozvoj. Súčasne podporuje prosperujúcu ekonomiku tým, že vybavuje jednotlivcov schopnosťami prispievať k celkovému ekonomickému rozvoju, k zvyšovaniu produktivity a inováciám. Zvýšenie účasti ľudí na celoživotnom vzdelávaní na 15 % bolo jedným z cieľov stratégie Európa 2020. Analýza vývoja miery účasti na celoživotnom vzdelávaní počas platnosti stratégie Európa 2020 a zhodnotenie celkového progresu, ktorý sa podarilo dosiahnuť k roku 2020. Úspechy a výzvy, ktorým čelili členské štáty počas implementácie stratégie v sledovanej oblasti.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00597-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF397.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.