Number of the records: 1  

Management of Country's Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain

  1. Title Management of Country's Social Brand Under Conditions of Uncertainty in the Health Domain
    TranslationRiadenie sociálnej značky krajiny v podmienkach neistoty v oblasti zdravia
    Author infoPetra Krišková, Nataliia Letunovska, Nazar Demchyshak, Mariia Minchenko, Mariia Kashcha, Anna Volk
    Author Letunovska Nataliia
    Co-authors Demchyshak Nazar
    Minchenko Mariia
    Krišková Petra EUBFHIKUA - Katedra účtovníctva a audítorstva FHI
    Kashcha Mariia
    Volk Anna
    Source document Marketing and Management of Innovations. Vol. 14, no. 2 (2023), pp. 10-18. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511
    DOI 10.21272/mmi.2023.2-02
    Note0122U000781. - 0122U000778. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUkraine
    Keywords značky * benchmarking * manažment * zdroje finančné * pandémia * Ukrajina * Slovinsko * Francúzsko * Rakúsko
    AnnotationZdôvodňenie vplyvu pandémie COVID-19 na národnej sociálnej značke s cieľom vytvoriť účinné mechanizmy pre boj proti rizikám verejného zdravia a podpora národnej sociálnej značky pre hlavných interných aktérov v období neistoty. Rozbor ciest, prostredníctvom ktorých zasiahla pandémia COVID-19 rôzne aspekty národných systémov riadenia Rakúska, Slovinska, Francúzska a Ukrajiny.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00612-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF681.9 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.